• Zwroty i reklamacje

1. Reklamacji podlegają:
a) Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta,
b) Towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem od kuriera,
c) Towary niezgodne z zamówieniem.
W przypadku podpunktu a i c  Klient ma obowiązek odesłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres:
Stylowy Brzdąc Marta Moszczyńska
          Mąkolice 49
          95-015 Głowno
Klient ma obowiązek niezwłocznie odesłać reklamowany towar, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą). Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport. Powinien być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.
Klient ma obowiązek odesłać reklamowany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy otrzymanym na e-mail po złożeniu zamówienia. (nie odbieramy przesyłek pobraniowych,po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca wszystkie koszta poniesione przez Klienta).
Klient w momencie wystąpienia wady może zażądać od Sklepu:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- zwrotu pieniędzy za zakupiony towar
Sklep rozpatruje żądania Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania.
Klient informowany jest na bieżąco o postępach reklamacji drogą e-mail.
Ze względu na ustawienia komputera i monitora kolory mogą odbiegać od rzeczywistych, co nie jest podstawą reklamacji.
2. Wszelkie zwroty wynikające z pomyłki Klienta przyjmowane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez Klienta (po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą). Koszty zwrotu ponosi Kupujący.
Klient ma obowiązek odesłać zwracany towar na adres:
Stylowy Brzdąc Marta Moszczyńska
          Mąkolice 49
          95-015 Głowno